Magyarországról: 189
Külföldről: +36 1 452-3622
Magyarországról: +36 1 452-3621
Külföldről: +36 1 452-3621
[an error occurred while processing this directive]
Hogyan lehet erkölcsi bizonyítványt kérni?A hatósági erkölcsi bizonyítvány – ha törvény másképp nem rendelkezik – a kiállításától számított három hónapig érvényes. Az érintett természetes személy kérheti egy kérőlap kitöltésével. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kérőlap postai értékcikként a postahivataloknál szerezhető be. A kérőlapot a kérelmező személyazonosító igazolványában, illetve a személyazonosság igazolására alkalmas egyéb hatósági igazolványban bejegyzett adatokkal megegyezően kell kitölteni. A bizonyítvány kiállításáért a mindenkori általános tételű eljárási illetéknek megfelelő mértékű igazgatási szolgáltatási díjat kell megfizetni, amely a 2005. február 15. napját követően kezdeményezett eljárásban 2200 Ft. A díjat a hatósági erkölcsi bizonyítvány kérőlaphoz mellékelt készpénz átutalási megbízáson kell befizetni. A készpénz átutalási megbízás feladóvevényét a kérőlaphoz csatoltan, postai úton kell megküldeni a kiállításra jogosult szerv címére. A feladói igazoló szelvényt le kell választani a kérőlapról, és mindaddig megőrizni, amíg a bizonyítványt meg nem kapja. Rendkívüli indokolt (sürgős) esetben személyes ügyintézésre a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (a 06-1-455-2145 vagy 06-1-455-2151 telefonszámokon előzetesen megbeszélt időpontban) Budapest, IX. kerület Vaskapu utca 30/b. szám alatti elérhetőségén kerülhet sor. A hatósági erkölcsi bizonyítványról szóló 6/2000. (II.11.) BM rendelet |
Az Ügyfélvonal telefonszáma:
Magyarországról: 189 Külföldről: +36 1 452-3622
Fax:
Magyarországról: +36 1 452-3621 Külföldről: +36 1 452-3621 A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!
|