Magyarországról: 189
Külföldről: +36 1 452-3622
Magyarországról: +36 1 452-3621
Külföldről: +36 1 452-3621
[an error occurred while processing this directive]
Meddig lehet beküldeni a hiányzó dokumentumokat a felvételi eljárásban az OFIK-hoz?2007. július 11-éig van lehetősége pótolni azokat a dokumentummásolatokat, melyeket nem csatolt jelentkezési lapjához vagy melyeket időközben szerzett meg. Fontos tudni, hogy ez a dátum benyújtási határidő, tehát az OFIK a (bármilyen okból) később benyújtott másolatokat nem köteles figyelembe venni. A jelentkezési lap beküldése után megszerzett bizonyítványok, oklevelek és más dokumentumok másolata személyesen benyújtható az OFIK Ügyfélszolgálatán [Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ (HIK) Budapest VIII. Reviczky utca 6., ügyfélfogadás: hétfőtől péntekig 10-18 óráig, időpont-egyeztetés: 06-1/411-5774.], postázható az OFIK címére (Országos Felsőoktatási Információs Központ 1542 Budapest 114-es posta), azonban a dokumentumok pótlásának legegyszerűbb, leggyorsabb módja a hiányzó dokumentumok szkennelt változatának feltöltése. Ez az e-felvételivel tehető meg (www.felvi.hu). Elegendő egy fénymásolati példányt benyújtani mindegyik dokumentumból. A több oldalas dokumentumokból csak azon oldalak másolatára van szükség, amelyek érdemi információt tartalmaznak. Szkenneléskor vagy amikor fénymásolat készül, ügyelni kell arra, hogy az adatok olvashatóak legyenek, de a másolatot nem kell sem közjegyzővel, sem a középiskolával hitelesíttetni. Az eredeti példányokat a remélhetőleg sikeres felvételi után, beiratkozáskor kell majd csak bemutatni a főiskolán, egyetemen. Ha személyesen vagy postai úton kerül benyújtásra a dokumentumok másolata, feltétlenül szerepeljen rajta a jelentkező iktatószáma. |
Az Ügyfélvonal telefonszáma:
Magyarországról: 189 Külföldről: +36 1 452-3622
Fax:
Magyarországról: +36 1 452-3621 Külföldről: +36 1 452-3621 A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!
|