[an error occurred while processing this directive] Magyarország.hu - Ügyfélvonal
[an error occurred while processing this directive] Magyarorszag.hu címlap
[an error occurred while processing this directive]

Mi történik, ha nem fizetem meg a távhőszolgáltatás díját?



A fogyasztó szerződésszegésének a távhő díját nem vagy nem a szerződésben meghatározott időben fizeti meg, szerződésszegést követ el. Ilyen esetben a szolgáltató pótdíjat, felemelt díjat és kártérítést követelhet, illetőleg bizonyos esetekben jogosult felfüggeszteni a szolgáltatást. Ezekben az esetekben a helyi önkormányzat rendeletében csökkentett szolgáltatási kötelezettséget írhat elő. A szolgáltató felmondhatja a közüzemi szerződést, ha a fogyasztó (díjfizető) a szolgáltató írásbeli felszólítása ellenére a távhőszolgáltatás díját az esedékesség lejártát követő 60 napon belül nem fizeti meg.

Forrás: 2005. évi XVIII. törvény a távhőszolgáltatásról

« vissza az archívumhoz



Az Ügyfélvonal telefonszáma:

Magyarországról: 189
Külföldről: +36 1 452-3622
Fax:

Magyarországról: +36 1 452-3621
Külföldről: +36 1 452-3621
A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!
[an error occurred while processing this directive]