Magyarországról: 189
Külföldről: +36 1 452-3622
Magyarországról: +36 1 452-3621
Külföldről: +36 1 452-3621
[an error occurred while processing this directive]
Hol és milyen módon igényelhető az adóigazolvány?Az adóigazolványt az erre a célra rendszeresített nyomtatvány kitöltésével lehet igényelni: A nyomtatványt (07T34) az igényléskor kapjuk meg, vagy letölthetjük az APEH internetes honlapjáról (www.apeh.hu) is. A kiállított adóigazolványt 15 napon belül postán küldik meg. A nyomtatványt személyesen, meghatalmazott útján és postai úton is be lehet nyújtani. Az igényléskor be kell mutatni: a természetes azonosító adatokat tartalmazó okmányokat: személyi igazolványt, lakcím igazolványt, 14. életévét be nem töltött gyermek esetén születési anyakönyvi kivonatot. Ha postai úton igényeljük az adóigazolványt ezeket a dokumentumokat fénymásolatban kell csatolni. Az adóigazolvány kiadását a magánszemély állandó, ennek hiányában ideiglenes lakóhelye, szokásos tartózkodási helye szerinti APEH regionális igazgatóságon kell kérni. Az adóigazolvány első alkalommal történő kiállítása díjmentes. Díjmentes az újabb adóigazolvány kiállítása akkor is, ha a korábban kiállított adóigazolványon szereplő adat megváltozott vagy téves. Ha az újabb adóigazolvány kiállítására azért van szükség, mert a korábbi adóigazolvány elveszett, megsemmisült, megrongálódott vagy azt eltulajdonították, akkor az újabb adóigazolvány kiállításáért igazgatási szolgáltatási díjat kell fizetni. |
Az Ügyfélvonal telefonszáma:
Magyarországról: 189 Külföldről: +36 1 452-3622
Fax:
Magyarországról: +36 1 452-3621 Külföldről: +36 1 452-3621 A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!
|