Magyarországról: 189
Külföldről: +36 1 452-3622
Magyarországról: +36 1 452-3621
Külföldről: +36 1 452-3621
[an error occurred while processing this directive]
Nem sikerül az első bejelentkezésem az ügyfélkapun keresztül, mi lehet a hiba?Az első bejelentkezés során Ön által választott új jelszónál szíveskedjen ügyelni arra, hogy az megfeleljen a formai követelményeknek, azaz tartalmazzon legalább egy kicsi és legalább egy nagybetűt, továbbá legalább két számot. A választott jelszó legalább 8 karakterből álljon, és ezek között ne forduljon elő speciális karakter (írásjel, @, & stb), továbbá különbözzön a felhasználónevétől. Felhívnánk még figyelmét arra, hogy az e-mail-ben kapott jelszóban lehetnek olyan karakterek, melyek könnyen összetéveszthetőek, ezért javasoljuk, hogy szíveskedjen a kapott jelszót az e-mail-ből elektronikus úton átmásolni az első bejelentkezés oldal megfelelő rublikájába. (Ezt megteheti, ha a kapott jelszót az e-mail-ben kijelöli, majd a jobb egér gombra kattintva kiválasztja a másolás funkciót, és a regisztrációkor kapott jelszó mezőbe beilleszti.) Amennyiben a formai követelményeket betartva nem sikerül az első bejelentkezés, és Ön már többször sikertelenül próbálkozott az aktiválással, akkor a rendszer biztonsági okokból nem engedi az ismételt kísérletet (csak emlékeztetőül jegyeznénk meg, hogy az e-mail-ben kapott ideiglenes jelszó öt napig érvényes, és a rendszer ötszöri próbálkozást engedélyez vele). Ebben az esetben a www.magyarorszag.hu honlapon jobb oldalt található ügyfélkapu ablakban az ‘elfelejtette jelszavát’ sorra kattintva kérhet új, egyszer használatos kódot. |
Az Ügyfélvonal telefonszáma:
Magyarországról: 189 Külföldről: +36 1 452-3622
Fax:
Magyarországról: +36 1 452-3621 Külföldről: +36 1 452-3621 A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!
|